Brand-storytelling: "Γιατί έτσι μας αρέσει..."


Του Γιώργου Παύλου


«Γιατί έτσι μας αρέσει» ή, το πιο πρόσφατο, «Ποια Amstel;»… Δύο φράσεις, μέρος των διαφημιστικών εκστρατειών της μπύρας Amstel οι οποίες, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, έχουν ξεφύγει από τα στεγανά του αρχικού μηνύματος και έχουν ενσωματωθεί στο καθημερινό λεξιλόγιο του καταναλωτή.

Το γεγονός ότι θα ακούσεις κάποιον να λέει πάνω σε μια συζήτηση «ποια Amstel;», αντί για το κλασικό «σιγά τα αυγά» καταδεικνύει και το πόσο επιτυχημένο είναι σε επικοινωνιακό επίπεδο το μήνυμα της εταιρίας. Ο άλλος δεν χρειάζεται καν λάτρης της μπύρας για να το ακούσει, για να το αφομοιώσει. Η φράση έχει αποκτήσει τη δική της ζωή!

Η επιτυχία αυτή βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις μικρές ιστορίες, οι οποίες προβάλλονται μέσα από τα διαφημιστικά σποτ για την μπύρα Amstel. Ιστορίες όπου κεντρικό ρόλο έχει η παρέα, η ξεγνοιασιά, το «δεν βαριέσαι», με αρκετές από αυτές να διαδραματίζονται το καλοκαίρι σε κάποιο παραθαλάσσιο ταβερνάκι… ή αυτές με τους δύο αφελείς φίλους που θέλουν να φτιάξουν την δική τους μπύρα (στο σαλόνι του σπιτιού τους)… Ιστορίες οι οποίες θα κάνουν τον θεατή είτε να αναπολήσει τις ξέγνοιαστες μέρες του καλοκαιριού είτε να χαζογελάσει με τα τρελά όνειρα που είχαμε όλοι μας στην μεταεφηβική μας ζωή…

Σχόλια